Informatiedag en EMAIL!!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Maartje Meulenbroeks - WaarBenJij.nu Informatiedag en EMAIL!!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Maartje Meulenbroeks - WaarBenJij.nu

Informatiedag en EMAIL!!!

Door: Maartje Meulenbroeks

Blijf op de hoogte en volg Maartje

21 November 2013 | Nederland, Nederland

Ja Ja, afgelopen zaterdag ben ik naar Einhoven geweest voor een informatiedag! Dat was wel interesant, maar ik wist al wel veel dingen die er gezegd werden, ik ben immers al een stukje verder!!
Maargoed, Maandag kom ik thuis van stage en kijk even op mijn mail! En wat zie ik daar? Een reactie van Travel Active!!!!! Super blij natuurlijk, ik heb de mail snel doorgelezen, en er stond in dat ze me 7 januari gaan bellen tussen 16:00 uur en 17:00 uur!! Om een intervieuw te houden in het Engels, goed nieuws dus! Want als dat zo is ben je al weer een hele grote stap dichter bij! Daarna las ik dat ik uitgenodigd ben voor 15 Januari om naar Venray te komen voor een voorlichtingsbijeenkomst, en dat ze mijn referenties ga na controleren en dat ze daarna alles opsturen naar Engeland!! En vanaf dan gaan ze een gastgezin zoeken!! Echt zo super gaaf! Ik ben echt super benieuwd en hoop dat het allemaal doorgaat en dat ik aangenomen wordt!!!!!!!!

  • 05 December 2013 - 17:43

    Elise Moers:

    Om je alvast voor te bereiden op je reis naar Engeland

    In order for the light to shine so brightly, the darkness must be present.

  • 10 December 2013 - 15:06

    Elise Moers:

    Nog enkele voor de reis

    “Every journey starts with a single step.” – Confucius

    Life isn't about waiting for the storm to pass… It's about learning to dance in the rain.

    Groet
    Elise Moers

  • 10 December 2013 - 19:10

    Maartje Meulenbroeks:

    Hallo Mevr. Moers,

    Dankjewel!! Super leuk!!
    Ik ben ineens aan het twijfelen of het Australië of toch Engeland wordt.

    Heel veel groetjes Maartje Meulenbroeks!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maartje

Actief sinds 14 Nov. 2013
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 8566

Voorgaande reizen:

05 Maart 2014 - 09 Maart 2014

Au Pair in Ierland

10 Juni 2010 - 05 Maart 2014

Gewoon thuis.

05 Juni 2010 - 10 Juni 2010

Vrijwillegers werk Bosnië

Landen bezocht: