Laatste uurtjes Nederland! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Maartje Meulenbroeks - WaarBenJij.nu Laatste uurtjes Nederland! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Maartje Meulenbroeks - WaarBenJij.nu

Laatste uurtjes Nederland!

Door: Maartje Meulenbroeks

Blijf op de hoogte en volg Maartje

04 Maart 2014 | Nederland, Nederland

Jaja vandaag laatste dag van Carnaval! Nog even feesten en dan op tijd naar bed vanavond!! Want morgen is het zover, morgenvroeg om 11:00 Uur (om in de carnavalsstemming te blijven) Brengen ons pap en mam mij naar Schiphol!!!! Vannacht de laatste nacht voor ik vertrek. De laatste 24 uur zijn ingegaan, en eerlijk is eerlijk ik vind het toch wel een beetje spannend!!! Maar ik heb er super veel zin in!! Gisteren kreeg ik nog een mail dat de kindjes alles wilde weten over de tractors en er veel zin in hebben! Nou ik ook hoor!! Nog even feesten en afscheid nemen en dan GAAAN!!!! Mijn volgende bericht stuur ik als het goed is vanuit Ierland! Houdoeee!!!!

  • 04 Maart 2014 - 14:18

    Maria Waalen:

    Maartje

    Nog een heel fijne laatste carnavalsdag in het peperbussenrijk en dan op naar Ierland.
    Een heel goede reis en geniet van de tijd in Ierland!

    Frans en Maria

  • 05 Maart 2014 - 00:26

    Monique:

    Hoi Maartje

    Ik zie nu pas dat je naar Ierland gaat dat wist ik niet.
    Goed van je zeg!!
    Hoelang blijf je daar?
    Ontzettend veel plezier maar jou kennende komt dar helemaal goed.
    Liefs Monique xxx

  • 05 Maart 2014 - 20:53

    Pap En Mam:

    Super knap hoe je dit allemaal doet, we zijn apetrots op jou!!xxx

  • 05 Maart 2014 - 21:33

    Bas, Mieke En Kids:

    He Maartje,
    Hopelijk heb je een goede reis gehad!
    Nu gaat je avontuur echt beginnen.
    Heel veel plezier en succes! Geniet ervan!
    Lieve groetjes uit de Zandhorst x

  • 06 Maart 2014 - 20:44

    Maartje Meulenbroeks:

    Dankjewel allemaall!!!!!!

  • 06 Maart 2014 - 21:57

    Lieke:

    Hee maartje.. heeeeel veel succes en plezier. Wat een onvergetelijke ervaring zal het worden.
    Veel liefs lieke roel job ine en lyn vd bruggen

  • 07 Maart 2014 - 10:01

    Maartje Meulenbroeks:

    Dankjewel! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maartje

Actief sinds 14 Nov. 2013
Verslag gelezen: 908
Totaal aantal bezoekers 8563

Voorgaande reizen:

05 Maart 2014 - 09 Maart 2014

Au Pair in Ierland

10 Juni 2010 - 05 Maart 2014

Gewoon thuis.

05 Juni 2010 - 10 Juni 2010

Vrijwillegers werk Bosnië

Landen bezocht: