Gastgezin!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Maartje Meulenbroeks - WaarBenJij.nu Gastgezin!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Maartje Meulenbroeks - WaarBenJij.nu

Gastgezin!!

Door: Maartje Meulenbroeks

Blijf op de hoogte en volg Maartje

24 Februari 2014 | Nederland, Nederland

Ja ja vanmorgen heb ik geskyped, en t klikte meteen!!!
Een gezin met VIER kinderen, allemaal jongens!
Het oudste kindje is 4 jaar die daarna is 2 jaar en dan hebben ze ook nog n tweeling van bijna 3 maanden oud!!! Ze wonen op een boerderij, en hebben koeien:)! Het is zóó gaaf!! De kindjes waren helemaal enthousiast, net als de ouders en ik!! Gelukkig heb ik mijn koffer al bijna helemaal ingepakt, want waarschijnlijk vertrek ik volgende week woensdag al!!!!! 5 Maart dus, de dag dat heel Brabant súper brak zal zijn, en geen puf meer heeft om uit zijn of haar bed te komen, of die van iemand anders;).. Die beruchte dag, dat ons pap geen prins meer is, dat het normale leven voor de meeste mensen weer begint, díé dag zal ik waarschijnlijk vertrekken naar Ierland, en word voor mij het gewone leven het leven van n Iers persoon, dat op vier kinderen past! Ik heb er súper veel zin in, net zoveel als in carnaval (misschien nog wel meer;)) Maar dat zeg ik maar niet tegen ons pap :) Dus ik geef n afscheidsfeest van minimaal vier dagen, iedereen is welkom en daarna zijn jullie n half jaar van mij af!! Tenzij je me blijft volgen natuurlijk!! :D Groetjezzzz!!!

  • 24 Februari 2014 - 19:25

    Sofie:

    Lieve maartje.
    Wat een top nieuws!
    We gaan er nog een mooie knallende carnaval van maken.
    Voordat we je een half jaar gaan missen.
    Ik wens je zo al vast heel veel plezier.
    Liefs sofie

  • 24 Februari 2014 - 21:24

    Maartje Meulenbroeks:

    Hee Soof!!

    Ja goed he!!
    Ja natuurlijk!! Ik ga jullie ook missennn maar dat gaat goed komen met Skype enzoo!!

    Thankss Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maartje

Actief sinds 14 Nov. 2013
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 8570

Voorgaande reizen:

05 Maart 2014 - 09 Maart 2014

Au Pair in Ierland

10 Juni 2010 - 05 Maart 2014

Gewoon thuis.

05 Juni 2010 - 10 Juni 2010

Vrijwillegers werk Bosnië

Landen bezocht: