Of toch Ireland?! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Maartje Meulenbroeks - WaarBenJij.nu Of toch Ireland?! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Maartje Meulenbroeks - WaarBenJij.nu

Of toch Ireland?!

Door: Maartje Meulenbroeks

Blijf op de hoogte en volg Maartje

17 Februari 2014 | Nederland, Nederland

Voorbereidingen voor Carnaval voorbereidingen voor Engeland.. veel voorbereidingen maar wel alleen maar leuke!!!
Vorige week met ons mam al flink geshopt voor Engeland óf Ierland!

Want dan krijg je ineens n mail van Travel Active!
Of ik als tweede keus niet naar Ierland wil?! Wauww!!
Ik stuur dat ik dat wel wil! een paar uur later krijg ik een mailtje, of ik een formulier wil invullen, ja dat wil ik wel... Maar wat een lange lijst zeg!! En dat allemaal in het Engels!! Kun je de lijst niet eens opslaan tussen door.. Handiggg!!! Maar goed lijst ingevuld en verzonden, krijg ik vandaag n mail uit Ierland!!
Ze willen SKYPEN!! Whaaa morgen om 11 uur Ierse tijd, 12 uur NL tijd!
SUPER GAAF!!! Ik ben zo benieuwd!! Hoop zo dat ik in Ierland wordt aangenomen, is misschien nog wel gaver dan Engeland!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maartje

Actief sinds 14 Nov. 2013
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 8576

Voorgaande reizen:

05 Maart 2014 - 09 Maart 2014

Au Pair in Ierland

10 Juni 2010 - 05 Maart 2014

Gewoon thuis.

05 Juni 2010 - 10 Juni 2010

Vrijwillegers werk Bosnië

Landen bezocht: