Formulieren opgetuurd! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Maartje Meulenbroeks - WaarBenJij.nu Formulieren opgetuurd! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Maartje Meulenbroeks - WaarBenJij.nu

Formulieren opgetuurd!

Door: Maartje Meulenbroeks

Blijf op de hoogte en volg Maartje

14 November 2013 | Nederland, Nederland

Ja ja, gisteren mijn eerste belangrijke formulieren op de post gedaan, zoals het V.O.G (verklaring omtrend gedrag) en de doktersverklaring!
Afgelopen zondag heb ik al een heleboel formulieren via de computer opgestuurd, allemaal in het Engels!! Wel met hulp hoor, want Engels is niet mijn sterkste kant! Maar dat gaat helemaal goed komen als ik in Engeland ben!
Gisteren heb ik een brief gemaakt voor het gastouder gezin, maar die moet ik nog vertalen naar het engels. Daarna moet ik nog de childcarereference inleveren, maar die moeten andere mensen in vullen. En dan blijkt toch wel dat niet zo heel veel mensen super goed zijn in Engels haha!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maartje

Actief sinds 14 Nov. 2013
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 8581

Voorgaande reizen:

05 Maart 2014 - 09 Maart 2014

Au Pair in Ierland

10 Juni 2010 - 05 Maart 2014

Gewoon thuis.

05 Juni 2010 - 10 Juni 2010

Vrijwillegers werk Bosnië

Landen bezocht: